Tomb Raider: Anniversary

Publicada em 16/04/2009 14h 55min
Última atualização em 16/04/2009 14h 55min
por: Allan André

Prepare-se para enfrentar uma série de mistérios no Peru, na Grécia, no Egito e até em Atlântida. Isso é Tomb Raider!

City of Vilcabamba
Time Trial: 7 minutos
Inimigos: 17
Medipacks: 4
Tesouros: 1 (1 artefato)

Assim que você subir as escadas, prepare-se para enfrentar um urso. Você será apresentado a uma nova habilidade da Lara: o medidor de adrenalina, que é útil para realizar aquele estrago mais circense nos inimigos.

Dando fim no urso, prossiga pelo corredor até chegar à primeira coluna. Desça, vire-se e pegue o Medipack atrás da pedra. Para sair do local, use as plataformas da parede à direita para chegar à segunda coluna e sair da caverna. Desça as escadas e acabe com os dois lobos que estão ao lado da coluna destruída. Assim que você descer as escadas que levam ao vilarejo, você será atacado por mais um urso. Acabe com ele e pule na pequena piscina no centro da área. Siga então pelo túnel. Desça o mais profundo possível para ativar a alavanca e abrir a saída do alto.

Nesta área, suba as escadas e, após quebrar a ponte, atire na fechadura para abrir a porta do local. Puxe a caixa que estiver presa no corredor e, dentro do local, pegue munições para uma Shotgun e uma Village Key. Empurre a caixa para o canto da área e pegue o Medipack dentro da pequena área.

Use a chave na porta da área, acabe com três lobos que surgirem e você chegará a uma área com uma porta gigante e dois caminhos para seguir. Você precisará entrar em cada um deles, passar pelas plataformas para chegar na parte mais alta e pendurar-se no pilar que será movido e abrirá cada lado da grande porta.

Feito isso, siga para a porta principal da área anterior. Assim que passar por ela, você encontrará uma pequena caverna como a que encontrou no começo da fase. Dentro do local, pule na pequena plataforma e desça pelo muro para pular e agarrar a barra horizontal. Pule na plataforma do meio, pule na coluna do final e continue pulando entre as plataformas até sair dessa pequena área.

Enfrente mais um lobo, pegue as munições da Shotgun e use a caixa para alcançar as plataformas do alto e pule no meio do pilar para chegar do outro lado. Na próxima área você precisa descer na parte baixa, subir novamente pela barra lateral e, assim que chegar ao canto do alto, desviar-se das flechas para pular em outro pilar central, que leva ao corredor do final da fase.

Tesouro

Artefact
Leva a jaula com a múmia até o lado de fora da casa e use-a para alcançar o poste e subir até o piso acima do telhado da casa. A partir daí, basta seguir a trajetória de saltos até a cachoeira onde está o secret.

Comentários

  • seo service, em 01/07/2015 13:49:05

    MwHlRX Really appreciate you sharing this blog post.Thanks Again. Want more.

  • crorkzz mattz, em 11/06/2015 08:24:40

    ZkZNAU Thank you ever so for you article post. Will read on...

  • crorkzz mattz, em 11/06/2015 06:28:22

    hXQmih I really liked your article.Thanks Again.

  • crorkzz com, em 11/06/2015 05:39:23

    EcwYQx Muchos Gracias for your blog post. Great.

  • crorkzz, em 10/06/2015 22:39:21

    oujjjP Really enjoyed this article.Thanks Again. Really Cool.

  • crorkzz linkbuilding, em 10/06/2015 21:01:23

    CE0Ejk Awesome blog post.Really looking forward to read more. Really Cool.

  • crorkzz com, em 09/06/2015 23:00:57

    plgIAZ A big thank you for your article post.Really thank you! Fantastic.

  • crorkzz catz, em 09/06/2015 16:32:11

    KLdiy1 I really liked your article post.Thanks Again. Awesome.

  • crorkzz service, em 30/05/2015 22:17:10

    eIUaFw Terrific work! This is the type of information that should be shared around the net. Shame on the search engines for not positioning this post higher! Come on over and visit my website . Thanks =)

  • crorkzz, em 30/05/2015 19:57:56

    8gCdF2 Hello, i think that i saw you visited my web site thus i came to ���return the favor���.I'm trying to find things to enhance my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!

  • crorkzz, em 30/05/2015 16:38:16

    NJF7ok I keep listening to the newscast lecture about receiving free online grant applications so I have been looking around for the best site to get one. Could you tell me please, where could i find some?

  • crorkservice, em 30/05/2015 16:12:43

    MxnXKi F*ckin' amazing issues here. I'm very glad to look your post. Thanks so much and i'm looking forward to contact you. Will you please drop me a mail?

  • crork seo, em 30/05/2015 05:46:51

    24nlnv An interesting dialogue is price comment. I think that you need to write more on this matter, it may not be a taboo topic but usually people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

  • crorkzz service, em 29/05/2015 06:50:51

    WXoBK0 Hi, i think that i saw you visited my weblog so i came to ���return the favor���.I am attempting to find things to enhance my web site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

  • crorkservice, em 05/05/2015 16:04:52

    tC96Ba This is really interesting, You're a very skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I've shared your website in my social networks!

  • crorkservice, em 05/05/2015 15:29:09

    9ddTPg What's Going down i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively useful and it has helped me out loads. I hope to contribute & aid other users like its helped me. Good job.

  • crork mattew, em 07/03/2015 08:40:43

    8fICSd great submit, very informative. I'm wondering why the other experts of this sector don't understand this. You should proceed your writing. I am sure, you've a great readers' base already!

  • crork work, em 07/03/2015 04:16:44

    yJt09S I like what you guys are up too. Such intelligent work and reporting! Keep up the superb works guys I've incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my website :)

  • crork matt, em 06/03/2015 17:28:55

    kTxknH I've read several good stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting. I wonder how much effort you put to create such a fantastic informative website.

  • good backlinks, em 06/02/2015 01:29:46

    Teu8y0 Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your site is excellent, let alone the content!